7 Ekim 2010 Perşembe

Davetiye

Merhaba,

Arkadaşın birisinin düğünü olcaktı. İnternette davetiye araştırdı davetiyeler çok güzel hoşlar ama online satış yapan bir site http://www.davetiyemiz.com/kivilcim_davetiye_5323.html davetiyelerin Aksesuar işçiliği müşteriye aittir. diye bir yazı eklemiş tabi arkadaş bunu bilmiyorum nasıldır diye sormuş anlatmışlar sanırım ama pek ben anlamadım sen bu işlerle ilgin var birde sen anlat nasıldır diye bana sordu. Hakketen koca internette araştırma yaptım bu konuyla ilgili pek bir bilgi bulamadım bari meraklıları için dedim ben montajının nasıl yapılcağını anlatıyım resimlerle diye düşündüm inşaAllah faydalı oluruz evlencek arkadaşlara ilk önce linkteki modelin montajlamasını anlatıyım sizlere tabi zaman içinde bulabildiğim modellerin resmini çekip montajını sizlere anlatırım giriş için bu kadar yeterli sanırım görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder